lördag 18 juni 2011

Jäkligt trist smoothie måste jag säga!

Herre min skapare! Jag ser ju själv vilken trist blogg jag har!
(Fattar inte att ni överhuvudtaget läser, det hade jag aldrig gjort)
Men det är så mitt liv är just nu, och bloggen är ju just det, en smoothie av livet.

Här ligger jag i soffan, nyss ätit frukost.
Halsont, snorig som bara den, nyser och hostar...
lite feber är nog inte omöjligt om jag nu hade brytt mig om att kolla.
Snart måste jag dock iväg och jobba kväll. Det blir bara vikarier annars om jag är hemma, och det funkar inte. Tackar Gud att jag bara jobbar 15.30-21.30 i dag och 7-14 i morgon.

Dessutom har jag ett par tomatplantor som måste ner i hinkar nu innan jobbet.
Det övriga får vänta till en annan dag.

4 kommentarer:

  1. usch då din stackare. både sjuk och helgjobb.... Hört nåt om nya jobbet förresten?

    SvaraRadera
  2. Linda: Det bidde inget med det... gick till någon annan! =(

    SvaraRadera
  3. Din blogg är aldrig tråkig. Livet går ju upp och ner och det är det är livet som är roligt att läsa om.
    Kram!!

    SvaraRadera
  4. ejmis: Tack! <3 Det värmer!!

    SvaraRadera