tisdag 14 juni 2011

Varning!! Trist inlägg

Linserna bara krånglar... jag ser ju bättre utan för guds skull! Glasögonen funkar ju bra, jag ser bra och allt. Men jag ser ju ut som min mamma!! (Ni som har mig på facebook kan ju själva kolla in bilderna från studenten)

Sonen, som fick MetalTown-biljett i studentpresent av mig, har missat att ordna med camping. Så nu står han utan övernattning, eftersom det är fullt.  Han hinner nog inte ens sälja biljetten nu.
Och ja, det visste han att jag inte ordnade åt honom, utan det skulle han fixa själv!!

Vädret är trist! Regnar det inte så blåser det snålkalla vindar.

Två ungar som skall gå hemma hela sommaren, utan sommarjobb, och utan att bry sig. Som man kommer att få tjata för att överhuvudtaget få upp till lunch eller så. Som sitter vid datorn hela kvällarna o nätterna, när de nu behagat stiga upp.

Jag måste åka till jobbet för kvällsjobb om 1,5 timma. Jag har inte ens orkat pilla i mig frukost än...

Kolonistuga får vi väl vara glada om vi får tag på någon ens nästa år. Det är ju inte många om året som kommer ut till försäljning.



Men annars så är väl allt precis lika trist som vanligt.

8 kommentarer:

  1. Du passar ju superbra i glasögon!!! Visst är du och din mamma lika varandra men att du s SER UT som henne var väl att ta i.
    Jag använder bara glasögon numera eftersom det var omöjligt med linser på jobbet pga den torra luften. Glasögon är som ett snyggt smycke. Go girl!!! Kram!!

    SvaraRadera
  2. Oj idag var det mest nedåt. Hoppas morgondagen känns lite mer uppåt!

    SvaraRadera
  3. kramar om...

    vet hur känslan är att ha tonåringar hemma, lediga som sover, inget orkar och bara vill sitta vid datorn...
    bläää...

    kom hit och hälsa på :)
    kramelikram <3

    SvaraRadera
  4. kan du inte bli vän med mig på fb ?
    maria forsslöw

    kramelikram <3

    SvaraRadera
  5. blä för en trist dag hoppas nu vädret blir bättre och tonåringarna med!min son är med en datatonåring å han vänder på dygnet som tur är har han fått ett 3v sommarjobb i juli men då får jag nog plocka bort datan så han kommer upp.
    hoppas nu din dag imorgon känns bättre:)
    kram

    SvaraRadera
  6. Hur kan det bli så att dom inte bryr sig...?

    SvaraRadera
  7. Är det i Gbg Metal Town är?!

    SvaraRadera
  8. ejmis: Jo, ett smycke som kan vara jättesnyggt. På andra!

    linda: Jodå, tack!

    Maria: Klart!

    a-k: Fel uppfostran antar jag. Eller fel gener? ;)

    Cissi: Japp, det är i Götet

    SvaraRadera