måndag 20 juni 2011

Han har inga intressen alls!!

Min sambo vet inte ens skillnaden på en epilator och en dermaroller!
Men tydligen är det bra så länge jag är slät och rynkfri.
Hahahaha!!! Som om så skulle vara fallet...

För andra män som läser här, så visar jag nu skillnaden:

Epilator, rycker upp hårstrån från ben och andra kroppsdelar.


Dermaroller, rulle med piggar som perforerar huden. Kan förslagsvis användas i ansiktet mot rynkor, ärr etc.

Visst är de tortyrredskap bägge två, men ändå så olika.

2 kommentarer:

  1. dermaroller har jag aldrig hört talas om...vad använder man den till ?

    vilken lagom mysig täppa ni har :)
    saknar min från radhuset...
    vart är det ni bor ?

    Må så gott !
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Maria: Dermaroller: http://www.dermarollers.se/
    jättelagom täppa! =) Svar på var vi bor fick du ju på FB :)

    SvaraRadera