måndag 20 juni 2011

Måndagslista

Som så många andra bloggare, tänkte jag i dag skriva en liten måndagslista, med saker jag är glad och tacksam för.

  • Min fina familj- De är de bästa jag har hos mig, alla tre!
  • Att jag bara har tre dagar kvar att jobba innan jag går på semester.
  • Att vi skall fira midsommar med vänner det var alldeles för länge sen vi träffade.
  • Att hela sommaren ligger framför mina fötter!
  • Att jag har lyckats med att få till en fin uteplats, i år igen!
  • Att jag har ett uttag till kvar på den braiga hostmedicinen och slipper ringa vårdcentralen. 

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att se så mycket positivt. Så borde fler tänka.

    SvaraRadera
  2. Linda: Ja, jag skall försöka göra måndagslistor varje vecka. Om inte annat så för min egen skull! =)

    SvaraRadera