måndag 20 juni 2011

Todays todo

Jag är ju ledig i dag, hela långa dagen!
Planerna är:


  • Ta cykeln bort till apoteket och hämta ut hostmedicinen, samt handla lite matvaror på vägen.
  • Fota lite här ute, för att kunna visa Er alla mina fina blommor.
  • Bädda rent i sonens säng. Han "glömde" det i går innan de åkte till pappa...
  • Sätta mig ute med en kopp kaffe och en bok. Vädret är skapligt, om än inte "pressarvärme".
  • Röjja lite i min garderob, för att förhoppningsvis hitta några bortglömda kläder. Jo, det händer rätt ofta att man kan hitta sådana där.
  • Betala den där väskan...
  • Laga till någon variant på god "tjejpasta" tills gubben kommer hem. Mycket, så det blir matlådor till i morgon också!
  • Möjligtvis dammsuga av lite lätt. Möjligtvis.

4 kommentarer:

  1. Jag är oxå ledig idag...
    Och jag ska STÄDA = ))
    Ha en mysig dag.
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  2. Helene: Just det tänker jag göra minsta möjliga av... =)

    SvaraRadera
  3. Oh... det var mycket To-do. Men det brukar ju vara så inför semestern. Här är det mest att göra inför midsommar. Men jag hoppas det skahinnas med det också..

    SvaraRadera
  4. Linda: nja, det har varit en rätt soft dag ändå

    SvaraRadera