söndag 19 juni 2011

Tidig Söndag

Jag hostar och snorar, och kunde inte sova längre än till 5. Vilket är alldeles för lite med tanke på att jag inte kunde somna förrän 24 i går...
Nu har jag laddat med ipren och nässpray, och druckit en massa vatten.
Har också laddat en tvättmaskin att starta innan jag åker till jobb för en kortdag.
Lika bra att kolla till bloggen också lite då ; )

Regnar gör det och jag drömmer om dyra väskor.



Greenwich från Gucci.
2269,11 Euro.
Jag får fortsätta att drömma lite till...

3 kommentarer:

  1. Ha en bra dag på jobbet och krya på dig...
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  2. Här är grått men inte regn. Tråkväder.

    Hoppas det går bra på jobbet trots förkylningen.

    SvaraRadera
  3. Helene: Tack, och kram tillbax!

    Linda: Tack, jo det gick... bra, fast tur det inte var längre än till 14!

    SvaraRadera