tisdag 9 augusti 2011

Dagens:

Dagens humör: Har känt mig småirriterad i dag... antagligen för att jag är trött.
Dagens mående: Har en hals som känns lite värkande.
Dagens borde: ...nog ta och göra klart mitt nästa arbetsschema.
Dagens frisyr: Inte mycket till frisyr alls. Det är på utväxt och svårt att få till.
Dagens smink: Rouge, ögonbryn o mascara.
Dagens klädsel: Jeans o svart top. Luvtröja över när jag cyklade hem från jobb.
Dagens favoritlåt: Favorit är väl att ta i, men den fastnade i hjärnan när Allsången stod på på jobbet; Stockholm i mitt hjärta.
Dagens hatlåt: Just därför: Stockholm i mitt hjärta.
Dagens planer: Fila gaddarna och krypa ner.
Dagens vill ha: Mest av allt en kollonistuga.
Dagens längtan: Bitez, 26:e åker vi...
Dagens beroende: Kärlek!
Dagens tråkigaste: Min mage, som växer över byxlinningen. Måste ta tag i det där!

3 kommentarer:

  1. Hejsan Åsa. Inte så dum lista. Hoppas det går bra att jobba. Jag börjar på måndag nästa vecka men jag vet ej vart jag ska jobba. Ha en fin onsdag. Kram Madde

    SvaraRadera
  2. Aj då.. hoppas halsen känns bättre idag...

    SvaraRadera
  3. Madde: Hoppas din onsdag varit fin också!

    linda: Dessvärre inte...

    SvaraRadera