tisdag 16 augusti 2011

Hemkört


Jag gjorde uppehåll med Saras matkasse över sommaren. Då grillar man ju ofta och äter ute mer än annars. Nu när det snart var dags igen, kände jag att jag gärna testar en annan matkasse, då maten från Sara´s känns lite onyttig. Fet grädde är det i maten nästan varje vecka.

Så nu har jag anmält mig till Linas Matkasse, jag har hört att den är lite "smalare".
Priset för en kasse är normalt på 749 kronor. Första leveransen satte jag till 11/9, då vi ju har kommit tillbaks från semesten
Vill du pröva på, så går det bra att använda koden K916056, så betalar du bara 499 för första kassen och får också en gratis fruktkasse med första leveransen!

4 kommentarer:

  1. Hej på dig :)
    Hur funkar det där, är det middagsmat för en hel vecka eller? Visst stämmer det att det blir mycket grillat på sommaren, o det är ju inte fel ;)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Smidigt.. men jag tror inte dom leverera så här långt norrut.

    SvaraRadera
  3. mo: Fem middagar, var 14:e dag, så man varvar med annat också.

    Linda: kolla upp, för de utökar hela tiden. Annars kan du önska!

    SvaraRadera