söndag 21 augusti 2011

Tur att det inte hänger på storleken!

Ni minns kanske dekorationselden jag beställde förra veckan.
Jag tänkte att den nog skulle bli snygg på soffbordet...
Den kom i Fredags, och var liiite större än vad jag hade tänkt mig. Visserligen stod det att den skulle vara 45 cm hög, men det tänkte jag att det var ungeför som kompisarnas, och deras passar fint på bordet.
45 cm är helt klart för stor att ha på bordet, ser jag nu!!


Jaja, den får stå i bokhyllan, så får vi väl... eh... ställa den... någonannanstans när vi skall elda i den.

4 kommentarer:

  1. ja 45 är ganska stort.. men den var läcker.

    SvaraRadera
  2. va fin den va även om den är stor,kramen

    SvaraRadera
  3. Åh, en sån har jag också kikat på, tycker dom är supermysiga!!
    Tror nog den kommer finna sin plats inom snar framtid .. Varför inte på balkongbordet nu på sensommarkvällarna?

    Kramis.

    SvaraRadera
  4. Linda: Stor men läcker! =)

    Soffie: Japp!

    LittleMe: Jo, den skall allt få komma ut dit någon go kväll!

    SvaraRadera