onsdag 24 augusti 2011

Näe, vetni

Nu tar jag mig ett glas rött.
Jag har ju för bövelen semester.
Och sova lääänge i morgon tänker jag göra, eftersom jag inte vet hur det blir med kommande natts sömn.
Åsa´s gonna leave the house at 2 in the morning on Friday.
(Oklart varför det blev på engelska. även oklart varför jag skriver om mig själv i tredje person.*)
Och jag vet hur jag är med att kunna somna på kvällen då... inte alls!

jag har iaf varit hos optikern i dag, och nu är trubblet med linser klart. "Läslins" i vänster, och "långsynslins" i höger. Inte optimalt, men det funkar ibland när jag vill vara utan glasögon. (Det kan bli ofta, vi får se.)
*Och nej, jag har inte smuttat på vinet än, går och hämtar det nu. Hej på Er!

1 kommentar:

  1. Skönt att kunna använda lnser. Jag skulle sakna mina - som används varje dag - från det jag klivit upp tills en timme innan godnatt.

    SvaraRadera