tisdag 22 oktober 2013

En dagens tack!

Snor glatt en lista av Linda.K!

DAGENS VILLE HA: En hel massa ny inredning här hemma!
DAGENS KLÄDSEL: Marinblå byxor och grön tunika på jobbet. Nu jeans och svart stickad tröja.
DAGENS SMINK: Mascara, rouge, ögonbryn och lite läppklet.
DAGENS TIPS: Testa att ge ett leende till en främling du möter. Det är glädjande när man får ett tillbaks!
DAGENS FRISYR: Lilla My-knut på jobbet, som nu har släppts ut.
DAGENS HÄNDELSE: Att jag tror jag klarade det där mötet i dag galant!
DAGENS LÅT: Oj...Låt? Alltså, får man passa?
DAGENS PLANER: Att se på The Blacklist, som jag ändå inte såg på i går.
DAGENS SAKNAD: Värme...
DAGENS SJUKA: Fortfarande tät i snoken och dimmig i skallen.
DAGENS DROG: Kaffe är väl det drogiskaste. Än så länge ;)
DAGENS ROLIGASTE: När jag lyckades hälla på mig kaffe  förut på jobbet, så det såg ut som jag hade kissat på mig!
DAGENS FAVORIT: sushin jag köpte med mig hem förut.
DAGENS KÖP: Veckohandlade efter jobbet. Inget kul, men köp som köp.
DAGENS HUMÖR: Lite lätt avslaget

Sno  gärna listan, och hojta då till så jag inte missar era svar!!

2 kommentarer: