söndag 6 oktober 2013

Listigt


Första jag gör på morgonen: I morse var det att snyta mig.
Frukost: i morse var det den där "hotellfrullen" ju.
Avgudar: Mina barn och min man.
Färg: Svart. Mycket svart. Annars också mycket röd.
Mat: I dag blir det rester från i går, kycklinggryta.
Kamera: Nikon D3100. Och ofta mobilen, Samsung S4
Skor: Har just gått över från Conversen till ett par vintrigare stövletter med spännen och kilklack.
Dricker: Gärna vin!
Beroende: Kaffe. Och kärlek!
Semester: Om två veckor blir det en nöjesspäckad hotellweekend i Göteborg. Igen! =)
Önskar mig: Att maken hittar ett nytt arbete snabbt. Gärna innan han ens hinner att bli arbetslös.
Borde: Hoppa in i duschen nu. Sitter fortfarande i pyamas.
Vill: Bli av med den här jäkla förkylningen.
Värsta som finns: Spindlar.
Drink: Cosmopolitan. Eller helt enkelt ett glas bubbel.
Hemlighet: Det kan jag ju inte säga, för då hade det ju inte varit någon hemlis ;)
Dold talang: Jag visar alla mina talanger!
Rädd för: Spindlar är jag livrädd för!
Mobil: Samsung S4, gillar skarpt!
Dålig på: Att ha tålamod.
Musik: Mycket hårdrock, men jag kan lyssna på det mesta.
 
 

4 kommentarer:

  1. Första jag gör på morgonen: Önskar att jag fick sova liiite till (en vardag alltså)
    Frukost: Te och kaffe och en macka.
    Avgudar: Busungen och hans far!
    Färg: Rosa!!! :-) Och svart. .
    Mat: skaldjurstokig. Älskar lamm. Idag blir det grillade kottisar.
    Kamera: Panasonic Lumix FZ hmmm. vad var det för siffror nu.. förra var 18.. den här har...??? Och Mobilkameran då!
    Skor: Privat - Stövletter med klack. Jogging: Acics löparskor Jobbet: Tråkiga platta saker.
    Dricker: Vin, Ramlösa och Kaffe.
    Beroende: Mobilen, Bloggen, Smink och Naggellack.
    Semester: Helst GREKLAND. Länge tills nästa gång nu... :-(
    Önskar mig: Mer pengar!
    Borde: Gå och städa min enorma sminkväska. Den har "blängt" på mig hela helgen.
    Vill: Att det ska vara Lördag oftare! Och så vill jag ha högre lön.
    Värsta som finns: Magsjuka!
    Drink: Whisky. Ren utan is.
    Hemlighet: Jag har handlat en julklapp.. och den är ju hemlig.
    Dold talang: Bra på minnas siffror.
    Rädd för: Sjukdomar. Allra mest för magsjuka!
    Mobil: Samsung S3
    Dålig på: ha tålamod. allt jag tar mig för ska gå fort och blir rätt. Direkt.
    Musik: Powermetal

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att få dina svar också!! =)

      Radera
  2. Kul att läsa för mig som precis hittat hit. Nu ska jag kika vidare här inne. Ha en skön kväll. Kramisar Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Välkommen hit, hoppas du trivdes! ;) Och välkommen tillbaka!!

      Radera