onsdag 16 oktober 2013

Jag erkänner:

I måndags kraschade min 5:2-dag  riktigt rejält.
Men det var också dagen då allt annat kraschade... Big problems här på hemmaplan typ. (Ingenting jag bloggar om dock) Inte läge att lyckas hålla diet då.
Det slutade iaf med att jag, grinandes, tryckte i mig tre barkismackor med massa smör och ost.
MED Coca-cola till!



Nåja, i dag är en annan, ny, dag. Och jag tar nya diet-tag.
Buljong, VV-soppa, grillad kyckling med grönsaker står på matsedeln.
Tror det är det som är knepet, att inte ge upp vid ett nederlag.

8 kommentarer:

  1. Vad jobbigt med en jobbig dag men idag är en ny dag och det kommer bli en toppendag =) Ny tävling på min matblogg så kika gärna in där och tävla =)

    SvaraRadera
  2. usch då... tråkigt om det är nåt som strular..

    Men 5:2 dagarna behöver väl inte vara en viss dag? är det inte liksom vitsen att du kan göra det idag istället?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så är det ju, men nu hinner jag bara med en fastedag denna veckan. För jag vill inte fasta två dagar i rad, och på fredag,lör,sön är vi i Göteborg och unnar oss! men en dag är bättre än ingen dag! =)

      Radera
  3. man kan inte misslyckas med 5:2 du väljer ju gara en annan dag som fasta dag... perfa va ! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fast nu får jag bara till en fastedag denna veckan...

      Radera
  4. Skitdag, alltså... Ta hand om dig,
    Kram

    SvaraRadera
  5. Men ibland har man sånna " skitdagar" då inget funkar !!

    Lycka till idag istället = ))

    Ha en mysig helg.
    Kram Helene.

    SvaraRadera