tisdag 8 oktober 2013

Har du ingen mobil?

Nej, jag har en iPhone!

En sak som jag funderat på är varför alla som har en iPhone måste understryka att det är just en sådan de har.
T.ex... "Jag kollade facebook på iPhonen" eller "Jag mailar från iPhonen"
Jag menar, jag poängterar ju inte att jag har  en Samsung S4! Och jag lovar, att den är lika bra som en iPhone! Priset är det väl heller ingen större skillnad på, mer en smaksak tror jag.
ÄNDÅ måste det poängteras!

Är det så att Apple marknadsfört sina produkter så smart att folk inte fattar att det ÄR en mobil?

Vad har du, en mobil eller en iPhone?

8 kommentarer:

  1. Ja allt annat än än i ialla fall. jag är allergisk mot "äpplen"... får små utslag på hela kroppen när jag ska synka i-paden på jobbet med en vanlig dator. Eller när jag ska göra nåt annat som är tunggjort - och som går huuuur smidigt som helst på en "vanlig" mobil/surfplatta/dator... utan i i namnet! Inga "äpplen" i det här hushållet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har också svårt med i-produkter.

      Radera
  2. Hahaha en iPhone! :) Bor med en en man som avgudar Apple & ska sanningen fram så är denna familj helt Applefrälst.

    SvaraRadera
  3. Jag har en IPHONE minsann :)

    SvaraRadera
  4. Har en iphone, men brukar säga att jag ska kolla telefonen... så jag är ännu mesigare ;-)

    SvaraRadera