tisdag 1 oktober 2013

Kvällsfika och dåliga tv-program








































Det är inte det sämsta, en mörk Tisdagskväll i Oktober!
 
 
Är lite i valet och kvalet om vad jag skall göra på Lördag...
Maken och jag tänkte åka till grannstadens rockklubb.
(Till lillahon: jag skall ta gitarristen i bandet som kommer dit i örat ;)
men sen så frågade några tjejkompisar om jag vill hänga med ut här i stan. Och det blir ju billigare... För det gick ju faktiskt mycket pengar i helgen. Och vi har en Göteborgsweekend kvar innan nästa lön ramlar in. Fast denna stan är så trist att gå ut i...
Jaja, jag har ju några dagar på mig att fundera.
 
 
 




6 kommentarer:

  1. Aj, aj, inget lätt beslut!
    Hoppas att du kommer på vad du verkligen vill!
    <3

    SvaraRadera
  2. Hahaha, nämen!? Vad har han nu ställt till med? ;)

    Förresten gör det ju inget om du missar bandet, då den bästa basisten inte längre är med... thihi!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var ju det där med min dotter vettu... ;)

      Nä, jag vet att bästa basisten inte är kvar, men ändå...

      Radera
    2. Amen juuust det ja ;) Dra han i örat från mig med för tusan! :-P

      Radera
    3. Hahaha, ja det skall jag göra!! =)

      Radera