måndag 28 oktober 2013

Ledig Måndag!

Sååå skönt med en ledig dag i dag!
Gårdagen var lång och överbelamrad av jobb... Så när jag kom hem landade jag i soffan, och orkade inte ens tänka på blogg ;)

I dag väntar lite renbäddning, tvätt, matlisteplanering, storhandling och lite annat.
Inte så kul, men jag skall också klippa mig. Vääääry välbehövligt! (Slingor i flera omgångar, 14 dagar vid medelhavet och alldeles för länge sen testarna såg en sax.) Jag skall göra en inpackning innan, i ett desperat försök att få behålla så mycket hår som möjligt.


























Annars så, är det 5:2 dag i dag, bara kaffe och vatten än så länge. Innan frissan skall jag ta ett par knäckemackor med kaviar, och sen blir det hemlagad grönsakssoppa både till sen lunch och middag!



2 kommentarer:

  1. Klippning låter härligt, blir säkert jättefint. Allt klär en skönhet <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja, och inget missklär en ful! ;)

      Radera