fredag 11 oktober 2013

Så lite det behövs...

...för att Mami skall må bättre och bli på bra humör!

Jag fick hjälp av sonen i dag med att röja på uteplatsen. Slängde de sista stackars sommarblommorna, planterade ljung och ställde undan möblerna.
Sen  putsade han rutorna på ballen, jag når inte ända upp, och jag städade inne på ballen.
Nu har vi ätit lunch på densamma, bestående av omelette, korv och paprika.

Tvättat ett par maskiner också, diskmaskinen är igång, och jag skall lägga mig och vila en stund.
(Detta är min enda lediga dag, sen kör jag tidiga mornar både Lördag och Söndag igen.)


6 kommentarer:

  1. och så lite sol på det... synd att du jobbar helgen dock...

    SvaraRadera
  2. Ja, vi har haft underbart väder här i dag!! =)

    SvaraRadera
  3. Vilken mysig balkong och så fint med lite hjälp. :)
    Sv: Vi vill tillbaka till Baska i Kroatien och kanske till någon ö, Brac? Hvar? Vi har varit i Istrien och vid Krk/Pag.
    Har du några tips? :)

    SvaraRadera
  4. Gött att få hjälp av sonen. De händer i stort sett aldrig här (förutom att handla, det gillar han).
    Vilken mysig "balle" ni har! Underbar!
    <3

    SvaraRadera