söndag 17 juli 2011

Eftersom det regnar här i dag...

...så kan ju jag passa på att visa er lite här innifrån.
Vårt lilla "sovrum".
Eller snarare vrån i vardagsrummet där vi sover. Set röda i vänstekanten är tyget jag spänt upp på baksidan av bokhyllan som vätter "utåt". Lite trångt kanske, men det funkar fint med en 1,20-säng.
Kolla särskillt in tavlan över nattdukbordet, den har jag fått av gulliga Linda.
Jag gillar rött i sovrummet, det ger ett varmt och ombonat intryck. Sänggaven sprayade jag vit för ett litet tag sedan, den var träfärgad innan.

Vill ni se mer av vårt hem?

4 kommentarer:

  1. vad mysigt det ser ut :) och den röda färgen är varm och go' klart att vi vill se mer
    kramar

    SvaraRadera
  2. ansepanse: Skall försöka fota lite till av hemmet

    SvaraRadera
  3. Jaa!!! Klart jag vill se mer =) Sovrummet ser jättemysigt ut.

    SvaraRadera
  4. ejmis: Tack! Jag skall försöka presentera de andra rummen också! =)

    SvaraRadera