fredag 1 juli 2011

Min Fredag

Dagen har spenderats på sonen, kanske inte så oväntat ändå..?
(Curlingförälderklubben, var anmäler jag mig?)
Hämtade honom hos pappa, hem så han fick hämta betyg och så åkte vi till arbetsförmedlingen. Inskrivningen tog drygt två timmar... Sen upp och lämna honom hos pappa igen.

Sen har jag suttit ute i det fina vädret... gött!
Buster blir jag inte klok på. Ena stunden är han pigg och äter, sen är han slö och helt utslagen. Det är inte bara värmen dock, magen hans låter, gurglar och bubblar. Sen spinner han jättehögt och konstigt och ulkar av det liksom. Som det är nu vore det väl ok att lämna honom, men blir han dålig är det surt om vi är 50 mil bort. (Jag har dessutom lite dåliga erfarenheter av att lämna en sjuk katt och åka hemifrån... Chili var borta när jag kom hem igen...)

Nåja, nu skall jag nog ta och packa i kväll iaf. Efter att vi har grillat!

Hej på Er!

1 kommentar:

  1. Sådär ja. då är det upp till sonen sen att skaffa sig ett jobb. Typ!

    SvaraRadera