tisdag 19 juli 2011

Sista semesterdagen!!


Fast... nädå, jag har ingen större panik ändå. Jag tycker vi har hunnit med så mycket!

Rivstartade med att åka mot Öland 10 minuter efter jag gått på semester. Vi var där en långhelg över midsommar tillsammans med goa vänner.
Sen, efter bara några nätter hemma packade vi om väskorna och styrde kosan norrut. En underbar vecka i Norrland hos sambons familj. Där var vi ute och åt med gamla vänner, träffade alla släktingar och slappade även en hel del.
Förra veckan var vi först i stugan och firade pappsen som fyllde 70.
Efter det hann jag med både en tält-tur på kusten med gubben och ungarna (!) och en utekväll med tjejerna!
I lördags partaj hos bästa grannarna, och i går vart det ju mat och sangria på hamnkrogen.

En hel del på mina tre veckor! =)

Dessutom är det ju bara en dryg månad tills nästa semester!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar