onsdag 13 juli 2011

Hot Mama!!

Jag provade aldrig den där turkosa bikinin inne på Lindex i går, den var så billig så jag chansade.
Sen provade jag den på i går kväll, för att känna efter vilken jag skulle packa ner...

O.M.G!

Vilka jäkla boobiesar jag fick i den!

Snacka om att jag kommer att bli the Hot Mama of the Camping när jag struttar omkring i den, och de små jeansshortsen jag också köpte i går.

REA på Stadium, 99 kr.
Behöver jag förresten tala om vilken bikini sambon tyckte jag skulle packa?

3 kommentarer:

  1. visa då!!!!
    Du får se mina bröst när du vill.

    SvaraRadera
  2. Upp till bevis då... :) skryta går ju

    SvaraRadera
  3. Hahaha, underbara du! Klart han ville att du ska packa ner bikinin där du får schyssta lökar! ;) Han kommer gå runt med ett leende hela dagarna om du struttar omkring i den ju! :-P

    Hoppas ni får det underbart vännen & du ...43 dagar till Turkiet!

    Kraaam!

    SvaraRadera