måndag 25 juli 2011

Vilka vann?

Rätt svar är att jag har varit i Turkiet 5 gånger.
(Alanya -05, Öludeniz -07, -09, -10, Kas -08)



Det var lite svårt att dra tre vinnare, då endel inte fullföljt riktigt det de skulle. Någon hade inte länkat och tipsat om tävlingen, någon hade inte talat om vilket armband de ville vinna.

Innehavaren till bloggen http://gratishav.blogspot.com/ ville vinna det vita armbandet, och hade svarat helt rätt, alltså blir det hon som vinner det.

Det svarta armbandet var det bara Annika som valde att tävla om, så även om hon gissade på 7 gånger, så vann hon det.

Sen på det blåa armbandet, där var det ingen som gissade rätt... Men  Pernilla (Som inte har någon blogg, men som länkat och tipsat om min tävling på Facebook) gissade på 4 och Annika gissade på 6, alltså är bägge två lika nära! Hur gör jag då..?
Jo, eftersom jag snart åker till Turkiet igen, så får jag köpa ett till blått armband, så vinner ni varsitt! Så ni två får vänta en dryg månad på era vinster, men det är det väl värt eller? ;)
Och jag skall försöka hitta så liknande armband som möjligt.

3 kommentarer:

  1. Och jag som svarade rätt, men glömde säga vilket armband jag ville ha får ingenting...;-)

    SvaraRadera
  2. vad jag är lycklig,tack så mycket!!

    kram
    Lili

    SvaraRadera
  3. Åh...! vad kul ;) Jag väntar och önskar dig en trevlig resa!
    Pernilla W

    SvaraRadera