söndag 31 juli 2011

Inte så illa ändå

Det lät verkligen hemskt i morse, när en av semestervikarierna berättade att hon drömt en mardröm om mig i natt, En sån där ni vet, där hon vaknat, och sen fortsatte det otäcka när hon somnade igen.

Som tur var så var det "bara" att jag blivit knivskuren och fått armen avbruten och låg i (jobb-)korridoren och ropade/skrek efter hjälp med att dra ur kniven. Så att jag kunde fortsätta att jobba igen.

Jag vet inte vem det säger mest om, mig eller henne?
Drömtydningar på det?

4 kommentarer:

  1. hahaha - jag kan ingenting om drömtydning
    kramar

    SvaraRadera
  2. Törs inte ge mig på att tyda den drömmen ;)

    SvaraRadera
  3. jösses.. hoppas hon inte brukar drömma sanndrömmar

    SvaraRadera
  4. ansepanse: Inte jag heller...

    Ejmis: kanske bäst att låta bli

    Linda: Nä, det får vi verkligen hoppas!!

    SvaraRadera