söndag 31 juli 2011

Min Söndag

Jobb till 15, tänkte därefter dra till beachen igen (rosa mage kan ju kanske få en djupare ton?)
Fast vädret var då lite sådär, så jag åkte hem i stället. Väl hemma blev det kanonväder...
Nåja, gräset är nu klippt, kanterna likaså, blommorna vattnade, en hylla uppsatt, kaffe druckit i kvällssolen, och här sitter jag nu med en martini. Så, det blev inte så dumt ändå!

Jag är ändå ledig i morgon, så magen skall nog få sin dos av sol i alla fall ;)

Nu skall jag ta med mig martinin och en bok och sätta mig ute. Kan kolla in när dottern och sambon spelar badminton samtidigt.

2 kommentarer:

  1. jag har också klippit gräs. Och solat. Och joggat 7,5 km. Och så har vi suttit ute och käkat surströmming. mmmmm....

    SvaraRadera
  2. Linda: Surströmming blir det nog här till helgen eller så... =)

    SvaraRadera