onsdag 6 juli 2011

Onsdagsfyndat

Ett par snygga zink-krukor köpte jag till svägerskan. De passar bra in här, och vi får se om hon hittar dem när hon kommer hem från jobbet sen.
Jag köpte även en ny vattenkanna till henne, för Ville har tydligen ätit upp den gamla.

Till mig själv blev det bl.a ett par enkla silverringar till öronen. 20 kr kändes mer än överkomligt.
Lite galgar, ett bälte och lite annat smått och gott blev det också.

Nä, nu skall jag fixa med tillbehören till den där surströmmingen...

(Sorry att jag kommenterar så dåligt hos Er... Jag läser, men det är så krångligt att kommentera från mobilen.)
Published with Blogger-droid v1.7.2

5 kommentarer:

  1. Åh surströmming.. undra om vi hinner klämma in det innan vi åker till Grekland????

    SvaraRadera
  2. vem är Ville då? fina zink-krukor :) dem hade jag gärna haft härhemma
    kramar

    SvaraRadera
  3. Jättefina zink krukor !!! Och örhängena var ju ett perfekt fynd :)

    SvaraRadera
  4. vad fint du shoppat :)
    är du på semester ???
    hänger inte alls med känner jag ;)

    kramar fina <3

    SvaraRadera
  5. Linda: Annars får ni väl ta med er en burk! ;)

    ansepanse: Ville, svägerskans hund, visade jag ju bild på häromdagen.

    Sweetmama: Perfekt fyndat! =)

    Maria: Ja, vi är uppe i Hälsingland!

    SvaraRadera