lördag 9 juli 2011

Lördagsblandat

Efter 7 timmar i bilen i går så slocknade jag snabbt när vi kom hem.

Konstigt det där, när man är ute och åker...

"Ja, just det ja, här nånstans bor Soffie... "
"Och här är ju F på semester just nu."
"Och Anna, visst var det i detta tomtelandet hon var hon också?"

Kul med bloggvänner utspridda lite överallt!!

********************************************************

Nu väntar tvätt, resten av upp-packningen, pyssel ute och sen hoppas jag på solstolen.
I kväll blir det grillat... det tröttnar man ju aldrig på, får att variera i det oändliga ju!
Det blir nog fläskfilé, sparris med bacon och parmesanost, haloumiost... lite grillade tomater och grönsaker och en kall yoghurtsås till det. Mumma!!

7 kommentarer:

  1. men upp till mig har ni inte varit... :-)

    Svar:Långt och långt... 6-7mil- enkel resa. Men vi har ingen lust att åka "bara" för det. Jag ska prova precis det du sa på måndag. Hoppas det funkar.

    SvaraRadera
  2. Linda: Vi får ta en "lite" längre tur nästa gång! Jag hade så gärna velat se midnattssolen också någon gång.

    SvaraRadera
  3. Grillat är så gott !!
    Det blev det här ikväll = ))
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  4. Grillat är så gott !!
    Det blev det här ikväll = ))
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  5. ha ha ha! japp, förmodligen - the one and only Tomteland ;)

    SvaraRadera
  6. Helen: Grillat funkar i alla väder!

    Anna: Det enda i Dalarna iaf..?

    SvaraRadera