fredag 1 juli 2011

Trostrubbel

Jag vet inte varför, men när det blir sommar och semester vill jag ha nya fräscha underkläder.
Tycker dock att det är svårt att hitta snygga, sköna och bra trosor! Jag vill gärna ha bomull, annars är det lika bra jag går in på apoteket och köper pevaryl på en gång om vi säger så... Men det är så jäkla svårt att hitta snygga i bomull!! Då blir det gärna "tant-trosor", och det vill jag ju inte ha, även om jag ju fyllt 41. En snygg modell. hipster eller sköna string i bomull, gärna med någon (o-skavig) spetskant. Enfärgad vit eller svart (Gu´bevaremej för blommigt!!)
Någon som vet var jag kan hitta det??

Dessa var från Gina, men inte i bomull- alltså inte helt rätt.

3 kommentarer:

  1. Sloggi har en fin med spets i. 55 polyamid, 35bomull ovh 10 nylon. Och självklart grenen i bomull. Romance. Men det kanske är för lite bomull???

    SvaraRadera
  2. nej, absolut inte blommigt :) svart eller vitt eller blå
    Sv: det är annars inte så svårt att dreva :)
    kramar

    SvaraRadera
  3. Linda: Ren bomull gillas bäst!
    ansepanse: Kanske kan testa själv då, fast jag fattar inte vart man skall trycka iet!

    SvaraRadera