lördag 15 oktober 2011

Fin-Lördag!

I går hade vi bartömning här, sambon och jag.
Vi hade så otroligt många småslattar i massa flaskor i barskåpet, samt nya fulla flaskor som ville in.
En turkisk peppar, en ljus och en mörk rom, en Wiskey och en Tripple Sec tömdes. Bra jobbat!
Kan tillägga att det inte var så illa som det låter, det blev typ en liten drink/ett litet glas av varje sort.

I dag väntas partaj. Vi skall vara där redan 14. Dessutom bor de i grannstaden, så med bussbyte måste vi åka härifrån redan vid 13.
Mat, dryck, V75-tittande, utgång.... It´s gonna be a long night!





















Nu skall jag bara bestämma vad jag skall ha på mig, duscha, fixa naglarna, sminka mig, platta håret...
I´m better get started!

2 kommentarer:

  1. Hoppas det blir en superduper kväll.

    SvaraRadera
  2. Jag gillar att tömma baren emellanåty, alla dessa slattar som bara står (blir säkert dåliga också..)

    SvaraRadera