tisdag 4 oktober 2011

Ledig Tisdag

Nyss fick jag sms om att min kamera finns att hämta på utlämningsstället.
Så jag skall knalla bort och hämta den.
(Sen måste jag ju vänta på att ladda batteriet innan jag får leka med den...)
Skall också köpa ett uv-filter i dag.

Vid 15 skall jag sen bort till dottern till vårdcentralen. Hon skall ta bort ett skapligt stort födelsemärke på ryggen, och då ville hon ha Mami med.


Kolla snygga linnet jag hittade då.
Hur tufft som helst!
Är det någon som vill köpa det åt mig, så finns det att köpa här.
£11.99 kostar det. Min storlek är M/L

2 kommentarer:

  1. Då antar jag att du just nu sitter och pillar med kameran. Kanske du kan prova den genom att ta ett kort på kylskåpet ;)

    Hoppas att "operationen" av dotra gick bra.

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera
  2. Yohanna: Operationen gick fint... fast hon har haft ont nu i kväll.
    Kylskåpet ja... nä, jag hoppar det.

    SvaraRadera