lördag 8 oktober 2011

Lördag morgon med vinst!

Eller förmiddag om man skall vara ärlig. Fast jag sitter här, har nyss ätit frukost och sörplar på morgonkaffet så...

Gårdagskvällen var skitmysig!
Jag upptäckte att om man inte har vitt vin hemma så kan man ha i en skväll vit balsamvinäger i risotton i stället, det blev bra det med! Till maten delade vi på en liiiten (från taxfree, "balkongpaket", vi skulle ju dricka drinkar sen!) flaska rött, och allt smakade riktigt gott!

Massor av gamla LP-skivor lyssnades sen på. Vi turades om att välja bästa låten på varje skiva. Alltifrån Scorpions, Eddie Meduza, Europe, Marie Fredriksson och Accept till Ole I Dole blev det.
Vi hann inte en fjärdedel av skivorna, så det kan nog bli en liknande kväll snart igen.

Avslutningen på kvällen blev inte sämre den heller, för när jag skulle stänga ner datorn hittade jag detta i min inbox.

Det tackar jag ju för och tar glatt emot!!


Nu skall jag fixa till mig, så skall vi åka in till stan för loppis och fika, innan jag skall iväg och jobba kväll.

5 kommentarer:

  1. det är alltid kul att vinna något :)
    vilken mysig kväll ni hade
    kramar

    SvaraRadera
  2. ansepanse: Absolut! Denna vinsten satt dessutom som en smäck!

    SvaraRadera
  3. GRATTIS. Kanonvinst ju. Fast du har väl redan skivan så du kan ju skicka den till mig istället! ;-)

    SvaraRadera
  4. Linda: Vi kan säga så här... CD´n satt fint! ;)

    SvaraRadera