måndag 10 oktober 2011

Inskriven och klar!

Jodåsåatt...
Nu är man medlem på en träningsanläggning igen då!
Jag har faktiskt gått där förut, men det kunde ju inte Jacob veta, han gick nog fortfarande på dagis då.
Dessutom har de byggt om sen dess, samt också öppnat en ny anläggning här i stan.(Man kan gå på bägge två)

Jag fick en rundvisning på "nya" anläggningen, gjorde en enkel hälso/tränings-profil, satte mål, och fyllde inskrivningsblankett. Sen körde jag bara lite i crosstrainern och roddmaskinen.
I morgon skall jag till den andra anläggningen, och gå igenom styrketräningsmaskinerna, och få hjälp att göra ett personligt program.


Fick fram en burk med proteinpulver ur skåpet här hemma. Den hade gått ut.
Det måste vara dålig kvallitet på grejerna när de hinner gå ut mellan två träningstillfällen! ;)

5 kommentarer:

  1. Ha, ha, ja herregud, vilken dålig hållbarhet:)

    SvaraRadera
  2. Jisses, har du börjat på gym. Vad duktigt. Då måste ju jag också ta tag i mina träningsplaner. Men på gym, där ser du mig aldrig....ellér, man skulle ju inte använda det ordet.

    Hälsar Yohanna som tackar för komplimang om klippning ;)

    SvaraRadera
  3. Yoyce: Troa du man kan reklammera? ;)

    Yohanna: Jag var tvungen, det här (förfallet) funkar inte längre!

    SvaraRadera