fredag 7 oktober 2011

Vinyl och drinkar

Fredagsmys skall det bli här i kväll, med bara gubben och jag hemma.
Jag skall hoppa in i duschen nu, göra mig lite fin och så. Sen skall jag fixa till lite fredagsgott; Svamprisotto och kyckling blir det i kväll.
Tanken är sen att vi skall dricka drinkar och lyssna på massa gammal musik. Sambon har plockat fram vinylspelaren och alla gamla LP-skivor.
It´s gonna be a long night. Tur att jag inte börjar förrän 15.30 i morgon!


Detta illusterar jag helt omotiverat med en bild från när vi var och såg Jerry Williams på Rondo.
I Februari 2009 var det. Jisses vad tiden går!

5 kommentarer:

  1. Vad mysigt att lyssna på gamla skivor, och att minnas gamla tider ;-)

    Kram!

    (Modern Family kan man se enstaka avsnitt av, behövs ej följas..)

    SvaraRadera
  2. haha.. men din bild hade ju ändå NÅT med texten att göra... till skillnad från min

    Vi har käkat krabba och druckit vin. Dessvärre är maken förkyld - igen.

    SvaraRadera
  3. Härligt att lyssna på gamla plattor :)

    Tack för din gratulation fina du <3
    Jag bara njuter av min dag :)

    Ha en härligt skön helg !
    Kramar

    SvaraRadera
  4. vilken mysig kväll ,vi brukar lyssna på gamla godingar på Youtube då brukar det finnas videos till de gamla låtarna så himla roligt, kram

    SvaraRadera
  5. Ann Catrine: Jättemysigt, och kul. Vi skrattade massor!

    Linda: Fast... vi lyssnade aldrig på just honom. har inga vinyl med honom, har börjat gilla honom på senare år.

    Maria: Härligt var ordet!

    Soffie: Fast då missar man knastret, vi trodde stundtals att vi fått på en "bras-dvd" också ;) Fast jag skall erkänna att det blev lite youtube också på slutet.

    SvaraRadera