måndag 10 oktober 2011

Utan extra förnamn än så länge


Detta ser väl ut som en frulle bra att träna på?


Kommentar från sambon, förresten, ang. Jacob, min PT;

"Nu ja nu heter han Jacob... om några veckor kommer det att vara "Den där jävla Jacob""

Tänk så väl han känner mig, min käre sambo ;)
Jaja, nu skall jag iväg till 10, och än så länge är det Jacob. Bara.

...........................................................................................................

Update: Jacob visade sig vara en bedårande guldlockig gosse i 25-årsåldern.
Han kommer aldrig att få något förnamn av mig. I alla fall inte "den där jävla" ;)


Published with Blogger-droid v1.7.4

2 kommentarer:

  1. Får hoppas han får heta Jakob,
    och endast det,
    ett bra tag...

    Bra frukost!
    Även här blir det gröt idag...

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ann Catrine: Jag tror det... ;)

    SvaraRadera