måndag 17 oktober 2011

Jag behöver hjälp!!

I kväll har jag sett den Danska tv-serien "Den som dräper".
Förövrigt en väldugt bra serie. och gräm Er inte om ni missat de två första avsnitten, för de var avslutande efter dessa två, och vad jag fattar kommer fler avslutande avsnitt.


Men nu är jag rejält irriterad, för jag kände igen handlingen så väl!
Trodde kanske att jag läst boken, men nu har jag googlat och hittar ingen bok!
Och som jag är kan jag inte släppa en sak, det stör mig fruktansvärt... Så snälla hjälp mig att klura ut varför jag känner igen historien!!

1 kommentar:

  1. Hej Behöver du ett snabbt lånemeddelande till oss {remy.credit111@gmail.com} med en relativt låg ränta så låg som 2%? Vi erbjuder företagslån, privatlån, bostadslån, autolån, studielån, skuldkonsolidering Lån e.t.c. Vi har ett lån för dig Personliga lån (säkra och osäkra) företagslån (säkra och osäkra) konsolideringslån och många fler. Kontakta oss för mer information om lånerbjudande så löser vi ditt ekonomiska problem. kontakta oss via e -post: remy.credit111@gmail.com

    SvaraRadera