söndag 23 mars 2014

Götlaborg!

Till helgen skall maken och jag ner till Göteborg.
Huvudskälet är konsert på Trädgårn. Det är D.A.D vi skall se igen, och jag ser mycket fram emot det!
Vi brukar ju alltid bo på Park Avenue när vi är ner dit, och sist, när vi bodde på Gothia så lovade jag mig själv att aldrig mer svika Park...
Och nu fick jag ett bra pris på Scandic Rubinen, så jag kunde inte låta bli att nappa på det.
Det ligger ju också bra, mitt på Avenyn, men frågan är ändå om det är lika bra. De håller på att renovera nu, och jag hoppas att det är bra i ordning ändå!



Jag är ledig på Fredan, och åker ner tidigt själv. Har planerat att gå på loppisar, luncha och kanske dricka ett glas bubbel innan maken kommer efter jobbet. Sen blir det väl endel shopping och god mat också förutom konserten på Lördag.

2 kommentarer:

  1. Scandic brukar ju vara bra så..
    Till helgen är det lakrits- och chokladfestival här i Götet, på elite park avenue hotell, antar att det är "ert gamla" hotell ;-) Kanske ett besök, det är torsdag till söndag..
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag såg set... vi lär iaf hamna på Parkbaren ;-) Vi bodde där en annan gång den mässan var, och det doftade ljuvligt av choklad i hela korridoren. (Vi bodde på plan 2)

      Radera