torsdag 6 mars 2014

Skrattar än

I går kväll frågade jag maken om råd.

(!)

Han är nämligen den av oss som har gedignast träningsbakgrund.
Alltså, på 80-talet var han väl ute och sprang endel.
I alla fall så frågade jag honom i går kväll om hur mycket någon som skall ut och springa (typ) i detta vädret behöver ha på sig.
"Joggingoverall" blev svaret.

Jag fick ett skrattanfall, och kunde bara inte sluta skratta. Så fort jag tittade på honom bara "Joggingoverall".
Såg mig själv komma skubbandes i en rosa mysdress.

























Han är inte så mycket för moderna funktionskläder maken.
Men jag får nog ändå rota fram nåt annat ur hallgarderoben. det borde finnas nåt där, lika väl gömt som mina magmuskler.
(Fast jag har ännu inte fått svar på frågan hur mycket man skall ha på sig... Nån som vet?)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar