tisdag 4 mars 2014

Inspiration

Jag tränar ju, som ni vet, på jobbets gym flera gånger i veckan.
Jag kör även här hemma ibland, med här är svårare att hitta inspirationen. (Speciellt nu, när maken varit hemma och sjuk i två dagar...)
Men på flera ställen har jag läst tips om Annika Sjöös tränings-dvd, så nu beställde jag den!
Finns för 149 kr hos Topp Hälsa  (Såg på Annikas blogg att det dessutom kommer en ny dvd i morgon!)
Det blev även en prenumeration med fina premier, och en kalender.





3 kommentarer:

  1. Topp-Hälsas kalender har jag prenumererat på i fem år. Jag älskar den! :-)
    Jag gillar alla bra tips och de tänkvärda orden som finns på varje veckosida.
    <3

    SvaraRadera
  2. Jag har den dvd:n, den är perfekt till att köra skiten ur sig hemma. Fruktansvärt tråkig "musik" bara, men jag sänker tv-n och har egen musik i stället. Kör hårt ;-)

    SvaraRadera