söndag 23 mars 2014

Lat-Söndag

Fredagens efterrätt gick inte av för hackor!

I flera dagar har jag dragits med en läskig huvudvärk till och från... inget skoj!
Hade planerat löpning i dag, men huvudvärken stoppar mig tyvärr.
Bara latat mig i dag. Tvättat lite, och bäddat rent med nya täcken jag köpte i går. Fräsht med lite nytt, nu när vi snart skall  köpa ny dubbelsäng. (När vi slipper att ha en soffa och ett stort dataskåp i sovrummet.)
Planerar även att göra om lite i sovrummet då, måla om i någon varm grå färg, och ha lila/vinrött som accentfärger. Vad tror ni om det?

Vi kommer också att möblera omi hela lägenheten då... Ställer en fin soffa som sonen får med lägenheten (Den blir för stor där, när han skall få plats med sitt stora dataskrivbord, så han får ta vår lilla klippan istället.) i vardagsrummet, och ställer bäddsoffan i sonens gamla rum. Det har vi då som gäst/tv-rum.
Så jag har också kollat runt på inredningssidor i dag, efter gardiner, överkast och annat kul!

Nu är det snart dags för pizza, perfekt avslut på en lat Söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar