torsdag 15 september 2011

Award


Jag fick denna Award inne hos gulliga Helene.
Såklart jag antar utmaningen! Jag tror jag svarat på liknande frågor förut, men lite uppdaterade svar skadar aldrig.

5 frågor ska jag svara på :

* Varför börja du att blogga ?
- Jag hade läst andras bloggar ett bra tag, Camilla Läckbergs var nog första, och kände att jag ville testa själv. Det var -07, och jag är fortfarande fast. Det roliga är att många av er följt med sen min första blogg, kommer ni ihåg vad den hette?

* Vilka bloggar följer du ?

- Alla de i listan till höger, och kollar in då och då till många andra.

* Vilka favoritfärger har du ?
- Just nu är jag hooked på orange!

* Vilka favoritfilmer har du ?
- Höstlegender är en favorit, Gökboet en annan. Icke att förglömma Livet från den ljusa sidan och Smala Sussie

* Vilket land drömmer du om att besöka ?
- Kina skulle jag vilja hinna med innan jag dör... nån som vill hänga med?

sen skall jag då lämna denna Award vidare...
Det får bli till följande:

Gafflan

Yohanna

Maria

Linda

MormorMu

Hoppas ni vill göra den ni också!

5 kommentarer:

  1. Tack raring!!

    Usch vad jag har varit dålig på
    att kommentare ett tag.
    Skyller på bråkande laptop
    OCH inte minst bredbandet som
    sviktat ett tag...
    Sånt ska bara funka!!!

    Nu ska jag ta mig an awarden,
    än en gång TACK!

    SvaraRadera
  2. svar. kollegorna gav den godkänt. och barnen gillade den. det är jag själv som tycker den är ful..men den får hänga tills vi hittar/får råd att köpa nåt annat.

    och JA.. jag ska göra utmaningen. Sen!

    SvaraRadera
  3. Vad skoj ;)

    Jag tar mig gärna an utmaningen när jag har sovit och är piggare :)

    kramar fina du <3

    SvaraRadera
  4. Så där ja. Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och svarat.
    Tackar så mycket och önskar dig en underbar fredag.

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera