söndag 25 september 2011

Lite av gårdagen till Er också



Det var verkligen en jättebra spelning i går kväll!
Längst fram stod vi, och hela bandet var på bästa humöret.
(Bry Er inte om att det står 2010 i klippet, det är från i går.)

Annars har hela helgen också varit bra... intensiv men underbar. Fredagkvällen bjöd på kändismingel i kubik i Parkbaren, och vi var inte tillbaks på hotellet förrän 05. Då kändes det surt när klockan ringde 08, och det var dags att gå upp och göra sig i ordning för att knalla på bokmässan... Där var det dessutom besöksrekord, jag har aldrig varit med om maken om trängsel!

Och förresten, jag har blivit lite kär igen i helgen! I både Tobias Sammet (Sångaren i Edguy och Dolph Lundgren!!

Nu är det dags för lite film-mys här, men i morgon kan jag berätta lite mer om helgen, visa vad jag köpte på mässan och tala om hur det kom sig att jag hamnade på toaletten tillsammans med Bob Hund...

2 kommentarer:

  1. vad mycket spännande du varit med om i helgen <3

    ha en grym vecka fina du <3
    kramar

    SvaraRadera