lördag 10 september 2011

Höll på att skriva "bakisk*t" som rubrik, men det kan man ju inte göra!

Vi kan säga så här.
Att räknar man i powerwalkar så behöver jag gå måååånga kilometer i dag.  För mååånga glas vin blev det. Det blir ju lätt så när man startar kvällen med AW, fortsätter med "förfest" (mellanfest?) och sen går ut på krogen tills de stänger... Visserligen tur att vi bor ien liten håla, där inget har öpper efter 02, men ändå.

Nu skulle jag kunna tänka mig lite... ja, typ rajraj i sänghalmen. Tyvärr är sambon i detta nu mer intresserad av att kolla upp travtips på nätet.
Ja, ni hör ju hur jag har det.

1 kommentar:

  1. Jo det kan man visst för det gjorde ju jag häromdagen.
    Du är för härlig du, travtips. Då får insistera lite mer ;)

    Hälsningar
    Yohanna som tackar för grattisarna.

    SvaraRadera