tisdag 13 september 2011

Låter lovande!

I kväll klockan 21.00 startar tv3´s nya program om "gamla" kändisar, "Vad hände med?"

Vad gör Björn Borgs gamla flamma Loredana Berté nuförtiden? Och vad sjutton blev det av han den där snygga sångaren som dejtade Donna i Beverly Hills 90210? Vissa kändisar stiger upp som en sol, men försvinner sedan ur rampljuset som luften ur en misslyckad fläskpannkaka. I TV3:s ”Vad hände med?” letar Jonas Gardell, Pernilla Wahlgren, Alex Schulman och Ann Söderlund upp kändisarna som gick upp i rök.
Var och en av våra panelmedlemmar kommer att efter sin egna högst personliga lista jaga rätt på bortglömda backhoppare, avdankade skådisar och skandalomsusade företagsledare. Panelen kommer att utgå från sina personliga minnen av de olika före detta kändisarna. Någon tapetserade sitt tonårsrum med bilder av personen, en annan har helt skamlöst satt upp sitt ex på listan.
Vi får se barnskådisar som vuxna, elitidrottsmän som slutat träna och vad som händer med dokusåpakändisar långt efter att tidningarna slutat ringa.”Vad hände med?” går till botten med alla kändisfrågor du glömt bort att du ville ha svar på.

3 kommentarer:

  1. haha.. sånt gillar jag...

    Synd bara jag alrdig fixar att se TV.. missar allt - sysslar med annat. Men man kanske kan sepå webben... ??? Har aldrig kikat på nåt från trean där. men fyran brukar jag snegla på webben ibland. Typ idol (som jag ALDRIG prickar in annars9

    SvaraRadera
  2. Oj det låter ju spännande...
    Svar: 100 l.....ojoj, respekt, då förstår jag att de gärna ger bort en del för så mycket svamp kan man väl inte göra av med på bra läääänge :), kram

    SvaraRadera
  3. Linda: svt.play och tv4.play är ju super! Har även kollat på femmans, men tv3 vet jag inte...

    Mo: Jag ska sitta bänkad iaf! =)

    SvaraRadera