onsdag 28 september 2011

Hoppas på en till konsert!

Jag läste om en tävling om två konsertbiljetter hos Spiderchick.
Bandet heter Ammotrack, och de hade jag aldrig hört talas om... så jag hojtade på sambon och han sa att han gillade dem.Jag också, när han spelat upp dem för mig. Alltså hoppade jag på tävlingen. Det hade suttit fint med ännu en konserthelg!
Han (sambon) kollade över min axel när jag kommenterade hos Spiderchick, och sa:
Det hade väl varit kul för dig att få träffa henne! Ni har ju bloggats ihop i många år.
Hahaha, jag fick förklara för honom att andra småbloggare "bloggar man med", storbloggare läser man och kommenterar hos.
Fast lite koll har han ju ändå, han kände ju igen henne!

Spiderchick


Ammotrack

Nu hoppas jag bara på att vinna de där biljetterna!
(Ja, sambon också, han tävlar han med. Hoppas jag får följa med om han vinner!)

3 kommentarer:

  1. Hehe, ja det är lite roligt det där, ju större bloggare desto färer svar på kommentarerna :)
    Fast man känner det som om man känner personerna!

    SvaraRadera
  2. Lycka till och hoppas ni vinner = ))
    Ha en bra dag.
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  3. Krulli: Just så är det, fast de känner inte oss ;)

    Helene: Tack!

    SvaraRadera