måndag 19 september 2011

Helgfrosserier

Hela helgen har jag frossat i gott att både äta och och dricka...
Knepet är nu att inte låta sig tryckas ner i skorna av detta, utan att fortsätta på utstakad bana!
Vaddå? Ett litet avbrott på det nyttiga livet bara... ingen katastrof. Så länge man inte blir kvar på "the dark side".




Dessutom har jag planer...
Kanske blir medlem igen på ett gym jag tränade på för en sisådär 6-8 år sedan. de har ett bra erbjudande för oss kommunanställda. Dessutom började dottern där nyss.

6 kommentarer:

  1. Jag kör efter att vara superduktig på veckorna & unna mig lite gott på helgerna :)

    Man lever ju bara en gång ( vad man vet ) och det gäller att njuta så mycket man kan!

    :)

    SvaraRadera
  2. Härlig helg.
    Och bra tänk därefter.
    Men lite så håller jag med föregående talare, man lever ju bara en gång.

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera
  3. Alltså.. lite måste man ju unna sig på helgen...

    SvaraRadera
  4. man måste få helgfrossa tycker jag ,skönt om du kommer iväg å börjar träna, må gott

    SvaraRadera
  5. Hjärnan vill ha gott men det går att tänka bort det...Men svårt är det = ))
    Ha en bra dag.
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  6. Hejsan! Klart man ska äta o dricka gott under helgen, för det är man värd efter några dagars arbeta :-).
    Kram Madde

    SvaraRadera