tisdag 6 september 2011

Som en plätt!

Jag har länge varit less på min mobil , den har inte kunnat fortsätta spela i en spellista, utan börjat om från början varje gång. Funkar inte så speciellt bra på talböcker...
När jag beklagade mig om det, så tittade sonen på mig som jag var en alien. Och så hjälpte han mig att ladda hem en annan mediaspelare. Det tog tre minuter.
I ett halvår har jag inte fattat hur enkelt det är...

Nåja, nu funkar det med talbok i lurarna igen under promenader och cykelturer! =)

Därför har jag nu lagt till en ny kategori här i högerspalten.
"Jag lyssnar på:"


2 kommentarer:

  1. Haha, ja vad skulle man göra utan de tekniska ungarna..På tal om det, nej jag tror jag behåller dottern... :) Hon är nämligen oxå rätt tekninsk..jösses vad jag känner mig blåst ibland, kramar

    SvaraRadera
  2. mo: Då hade vi stått där handfallna! ;)

    SvaraRadera