onsdag 14 september 2011

Nästan samma va?

Hahaha, den som sökte på "botox i kylen åsa" och hamnade i min blogg måste ha blivit besviken.


Kan sökmotorn månne ha blandat ihop botox med bag in box?? För det finns det nästan alltid i min kyl!
Allt det andra har jag nog däremot skrivit om... minns ni?

Nu skall jag ta och cykla iväg till jobbet för att jobba kväll. Alltid kul... särskillt med min elev.
För det första luktade han svett så innihelvete att jag nästan dog. Sen har han något talfel,är oerhört tafatt och långsam, och jag fick frågan (seriöst) av en kollega om han har någon utvecklingsstörning.
Jaja, då kan det ju bara bli bättre i kväll!

Kram på Er o ha en fin eftermiddag o kväll!

3 kommentarer:

  1. Ojdå.. jobbigt.. hur många veckor ska han gå med dig då? Tänkte om det blir TUNGT!!

    Jag får en elev v.39-42 men han har varit här förut. En mycket kompetent blivnade förskollärare - det behövs dessutom manliga sådana - så det blir skoj

    (Maken är en av kommunens två fast anställda manliga förskollärare - det kryllar itne av dom direkt. )

    SvaraRadera
  2. linda: Fyra veckor... fast det har gått bättre i kväll. Visst är det skilnad på elever och elever. Så han är förskollärare maken också? Det hade inte jag fattat.

    SvaraRadera
  3. Nä det har jag nog aldrig sagt... han är utbildad för både förskola, fritids och lågstadie. men trivs bäst på förskola - och det är också där han jobbar. Nu verkar det dock vara varsel på G. han "äger" ingen egen tjänst , utan har lasat in inom kommunen och finns det då inga "tomma hål" är det ju risk tjänsten ryker. Men han har vikat så enormt mycket så han lär nog hålla sig med jobb ändå. fast det är ju helt klart roligare med fast jobb än med springvik.

    SvaraRadera