tisdag 27 september 2011

Klart!

Nu har jag beställt en kamera!
Det blev en Nikon d3100.
Jag fick ge 4539 kr för ett paket med kamerahus, ett objektiv (18-55 mm), en väska och ett minneskort.
Liiite över min tänkta budget. Men vaffan, både i går och i dag har jag jobbat störtförkyld med feber, och på så sätt redan "tjänat in" överskridandet! ;)
(Vi är mitt inne i en stor flytt av hela verksamheten, så jag kan inte vara ledig.)



Nu tänker jag däremot bara hänga upp tvätten, sätta igång en maskin till, och så skall jag lägga mig och vila en stund innan sambon kommer hem. Han jobbar över i kväll.

5 kommentarer:

  1. åh är också sugen på ny kamera.Glöm inte att skriva vad du tycker om den senare! :)

    Jenny

    www.wagen.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Åh .. jag skrev en lång kommentar åt dig igår - på min nya lur - men jag slarvade bort den... hmmm.. vi är inte helt överens ännu. Jag har ju liksom bara haft SonyEricsson senaste åren så samsung (plus smartphone) blir lite mycket nytt på en gång...

    Kul med nya teknikrpylar. Hoppas du blir riktigt nöjd och att vi får se fina bilder här på bloggen sen.

    jag har inte ens testat kameran på luren ännu. Och den som är typ nästan viktigast för mig...

    SvaraRadera
  3. wow vilken kamera :) hoppas att du kommer att vara supernöjd med den
    kramar

    SvaraRadera
  4. Jenny: Både bilder ick betyg utlovas härmed!

    Linda: Det ÄR svårt att lära sig!
    Fina (?) bilder utlovas

    ansepanse: Det tror jag nog att jag blir

    SvaraRadera
  5. Jag har den kameran och den är jättebra! :) Jag har haft den i ett år nu.. börjar tröttna då jag kan mer avancerat :P Men den är en jättebra nybörjarkamera och lätt att lära sig :)

    SvaraRadera