onsdag 14 september 2011

Kväll hos Åsa

Först och främst vill jag bara förtydliga att läsarsiffror-inlägget inte var bittert, utan mer en fundering vad det beror på att siffrorna sjunker.
Sen att jag nu i dag då har haft många läsare (och kommentarer) är ju förståss kul!!


Sen så gick även arbetskvällen över förväntan!
Min elev vågade t.o.m prata i dag... Och även om han är fruktansvärt tafatt, så kunde jag skymta en liten gnutta av att vilja i alla fall. Och den lilla gnuttan skall jag försöka ta tag i och dra fram innan de här fyra veckorna är klara. Mycket bottnar nog även i att han är fruktansvärt osäker och blyg.

2 kommentarer:

  1. svar: ja deras "hak" är ju inte riktigt som våra... :-) Vi brukar besöka såna flera gånger. Favvigyrosen var från ett hak . Där var fullsatt varenda kväll av hungriga greker som ville äta gott och billigt. Men nog sjutton fick man vin till sin gyros trots att det var ett "hak".. haha...

    SvaraRadera
  2. DU har något att hämta inne hos mig = ))
    Kolla !!
    Ha en bra dag.
    Kram Helene.

    SvaraRadera