onsdag 14 september 2011

Höst inne också.

Nä, jag fick ju inte planterat ute i går i stormen... men inne har jag fått till lite grann av höstfeeling i alla fall.


Ljusstakarna i trä köpte jag på loppis för 35 kronor.


Hur har ni det med läsare och kommentarer? Kanske är det bara min blogg läsarna finner tråkig, för läsariffrorna är i bott och det är nästan bara gulliga Linda som fortfarande kommenterar här...
Eller så är kanske bloggandet en nedgående trend..? kanske hålle folk på att springa på kräftskivor, höststäda, träna, läsa böcker och annat kul?
Nåja, jag fortsätter mitt bloggande ändå, så får man väl se om jag lyckas vända den där besöksstatistiken uppåt igen!


9 kommentarer:

  1. Sweetie, tycker faktiskt att lilla jag tagit mig i kragen när det gäller att kommentera :)

    Och jag tycker du är härlig som piffar & lullullar!

    Mucho kramos!

    SvaraRadera
  2. Littleme: Jo, DU också såklart!! <3 <3 <3
    Tack söta du!

    SvaraRadera
  3. Jag läser din blogg varje dag... så klart:) Men det är urjobbigt att kommentera med icke fungerande tangentbord :(
    kram

    SvaraRadera
  4. Annika: Jo, jag vet... =) Och det var inte menat som bitter kritik, jag bara funderar på om det är likadant för alla andra också, eller om det bara är här. *Kram!*

    SvaraRadera
  5. Jag ska skärpa mig med kommentarer =)

    Det ser verkligen höst-mysigt ut +jädrans snygga ljusstakar

    Kram

    SvaraRadera
  6. Läsarna TROR jag är ungefär samma, men med kommentarer är det lite si och så.

    Nu GILLAR jag att svara på komentarer åt dom jag läser JÄMT. Däremot är jag skitdålig på svara hos såna jag bara tittar in i bland.

    SvaraRadera
  7. Jag har varit urdålig på att kommentera ett tag...lovar bättra mig. ;)
    Mina besökssiffror stiger men det tror jag beror på att jag tävlat en hel del nu.
    Kram!!

    SvaraRadera
  8. Lotta: Jo, jag gillar den skarpt!

    Linda: Ja, jag är nog likadan där... de man bara droppar in på orkar man inte kommentera på samma sätt.

    Ejmis: bra där! ;) Kramelikram!

    SvaraRadera
  9. jag är här! men du vet ju att jag försöker dra ner på bloggtiden... :)

    SvaraRadera