onsdag 28 september 2011

Urk!

Vilken intensiv dag det varit!

Det kan jag säga, att det är ingen lätt match att flytta en verksamhet till nya lokaler. Samtidigt som verksamheten skall vara igång. 12 boende, som skall ha mat, toabesök, sova middag o.s.v. SAMTIDIGT som vi skall flytta allt.
Nu är de på plats i alla fall.

Och jag är helt färdig!

Tur att jag är ledig i morgon... jag hade inte pallat att jobba då med. Tre dagars "sjukt jobb" räcker.


Nu skall jag laga mat till gubbens matlåda.
Sen skall jag boka en liten tripp över nyår. Dock verkar det som att det bara blir gubben och jag. Vårt tilltänkta resesällskap verkar återigen dra sig ur...

Sen skall jag försöka kolla runt lite hos er. Det har varit dåligt på den fronten den senaste tiden... Skärpning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar